Świadectwa Charakterystyki Energetycznej
Planujesz odbiór lub sprzedaż domu jednorodzinnego lub mieszkania?
Zgodnie z prawem będziesz potrzebował Świadectwa Charakterystyki Energetycznej. Z nami zrobisz to bez wychodzenia z domu. Szybko, tanio i wygodnie.
Jak przebiega proces wystawienia Świadectwa online?
1) Skontaktuj się z nami, a otrzymasz od nas wiadomość z informacjami niezbędnymi do sporządzenia świadectwa. W przypadku problemów z wypełnieniem lub pozyskaniem pewnych informacji chętnie pomożemy telefonicznie.
2) Po odesłaniu informacji, czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze. W tym czasie informacje wprowadzane są do programu obliczeniowego, a następnie po przeprowadzeniu obliczeń, świadectwo wprowadzane jest do rejestru Ministerstwa Rozwoju i Technologii i stamtąd generowane jest gotowy dokument.
3) Ostatnim etapem jest podpis elektroniczny przez osobę sporządzającą oraz wysyłka do Klienta wersji elektronicznej drogą mailową. Na życzenie Klienta możemy bezpłatnie wysłać również wersję papierową.
Co zyskujesz sporządzając swoje świadectwo z nami?
1) PEWNOŚĆ TRANSAKCJI: płacisz dopiero po otrzymaniu gotowego dokumentu. Przez zapłatą możesz upewnić się, że wszystko ze świadectwem jest OK oraz czy zostało ono wprowadzone do bazy Ministerstwa Rozwoju i Technologii
2) SZYBKOŚĆ WYKONANIA: zamówienia realizujemy nawet w ciągu 24 godzin od dostarczenia kompletu informacji.
3) PROFESJONALIZM: świadectwo wykonywane jest przez osobę uprawnioną, posiadającą również Uprawnienia Budowlane oraz kilkunastoletnie doświadczenie w branży.
4) UBEZPIECZENIE zarówno firma jak i audytor posiadają ważne ubezpieczenie OC.
5) Pomoc i wsparcie na każdym etapie zakupu – telefonicznie lub mailowo chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości
6) ELASTYCZNOŚĆ: świadectwa wysyłamy w formie elektronicznej (podpisane Profilem Zaufanym), jednak w razie potrzeby świadectwo możemy wysłać również w formie papierowej.
7) GWARANCJĘ NAJNIŻSZEJ CENY: znalazłeś tańszą ofertę? Daj znać, zaoferujemy korzystniejsze warunki!
Zaufało nam już ponad 1000 klientów.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!
Najczęściej zadawane pytania?
1) Czy moje świadectwo trafi do bazy Ministerstwa i czy będzie sporządzone przez osobę do tego uprawnioną?
TAK, jedynym ważnym sposobem sporządzenia świadectwa jest wprowadzenie go i wygenerowanie z bazy ministerialnej. Dostęp do niej mają tylko osoby uprawnione. W naszym przypadku audytor posiada wpis o numerze 35743. Istnieje możliwość weryfikacji na stronie ministerstwa.
2) Czy wystawione świadectwo różni się w zależności od tego w jakim celu je potrzebuję (sprzedaż, odbiór)?
NIE, świadectwo to dokument ważny 10 lat i służyć może zarówno do odbioru budynku, dofinansować czy sprzedaży lub wynajmu. Nie ma na nim informacji w jakim celu zostaje sporządzone.
3) Czy wersja elektroniczna wystarczy dla urzędu czy notariusza?
TAK, zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury I Rozwoju w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku świadectwo jedną z dopuszczalnych form przekazania świadectwa jest wersja elektroniczna, podpisana Profilem Zaufanym sporządzającego.
Wybrane komentarze:
“Wszystko jak najbardziej ok. Duży “+ ” za indywidualne podejście do tematu i wyjaśnienia niektórych wątpliwości. “
Szybko, sprawnie, fachowo. Polecam.”
“Rewelacja . Mega szybko zrobione świadectwo. Polecam ” “Bardzo dobra robota. Szybko, tanio, kompetentnie, Polecam bardzo”
“Świadectwo wydane bezproblemowo i błyskawicznie. Wprowadzone do wpisu. Polecam.”
“Szybko, nawet ekspresowo, sprawnie i bez problemów, wszystko w porządku. Dziękuję serdecznie !”
“Bardzo dobry kontakt z osobą sporządzającą certyfikat. Szybko i sprawnie, polecam! “